تداوم عملیات احداث دیوار سنگی پارک سلامت در تبریز

شهردار منطقه ۲ تبریز از تداوم احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی پارک سلامت بلوار استاد معین و انجام پله‌گذاری در این پارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، موسی علی‌پور زنوزی صبح امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ اظهار کرد: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ تبریز احداث پارک سلامت ولیعصر جنوبی در انتهای بلوار استاد معین با پیشرفت فیزیکی رو به رشد و ادامه احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و انجام پله‌گذاری برای دسترسی به پیاده‌راه میانی این پارک در حال اجرا است.

وی احداث این پارک در یک هکتار مساحت را با اعتبار اولیه ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اجرای فونداسیون برای نصب چراغ‌های روشنایی پارک سلامت و لوله‌گذاری برای تأمین آب خام جهت آبیاری فضای سبز به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز از اتمام دیوار سنگی ضلع شمالی و پیاده‌روهای هر دو ضلع شمالی و جنوبی پارک سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث زمین ورزشی و زمین بازی کودکان، نگهبانی و نمازخانه، راه دسترسی و بهسازی فضای سبز و سیستم آبیاری از دیگر امکاناتی است که در احداث پارک سلامت مدنظر قرار گرفته است.

علی‌پور زنوزی اضافه کرد: اکیپ آسفالت معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ عملیات آسفالت‌ریزی پیرامون ساختمان پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر را برای تکمیل این پروژه فرهنگی با استفاده از ۲۳۰ تن آسفالت به اجرا درآمده است.

وی افزود: آسفالت‌ریزی مقابل این ساختمان فرهنگی با استفاده از ۱۵۰ تن به انجام رسیده و این عملیات در پشت ساختمان پردیس به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز اظهار کرد: با هدف آسفالت‌ریزی پشت محوطه ساختمان پردیس فرهنگ و رسانه از ۸۰ تن آسفالت استفاده می‌شود.

کد خبر 753230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.