تمام دستگاه‌های اجرایی در زمینه تولید مسکن وارد میدان شوند

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه تولید مسکن به عنوان بدنه واحد وارد میدان شوند و در جهت خدمت به مردم و تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش شبانه‌روزی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در دیدار فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مسکن ابتدایی‌ترین نیاز جامعه امروز است و به همین جهت در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه تولید مسکن به عنوان بدنه واحد وارد میدان شوند و در جهت خدمت به مردم و تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش شبانه‌روزی کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه استان در بخش تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال می‌شود و اقدامات لازم جهت تأمین زمین، ساخت واحدهای مسکونی و بازسازی بافت‌های فرسوده شهری در حال انجام است.

عطایی با اشاره به ضرورت تأمین مسکن برای کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی تصریح کرد: با توجه به توافق‌نامه‌های انجام شده با نیروهای مسلح تأمین زمین و ساخت مسکن برای نیروهای نظامی و انتظامی در استان در حال انجام و اداره کل راه و شهرسازی استان آماده هرگونه همکاری است.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: کار و تلاش شبانه‌روزی جهادگران راه‌وشهرسازی که موجب توسعه رفاه اجتماعی و افزایش شاخص‌های توسعه می‌شود، قابل تقدیر است.

جهانبخش افزود: تولید مسکن در هر حوزه نیز نیاز امروز جامعه و فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی آماده همکاری با راه و شهرسازی است.

کد خبر 753217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.