به دنبال ترویج شیوه‌های زندگی سالم بین دانش‌آموزان هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار شده است، گفت: به دنبال ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش‌آموزان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _یکشنبه، بیست‌وسوم اردیبهشت _ در اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم که در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش‌آموزان عنوان و اظهار کرد: امید است برگزاری جشنواره‌های از این دست بتواند نقش مهمی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین دانش‌آموزان داشته باشد.

وی افزود: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری مراقبت به کودکان و نوجوانان و… از دیگر اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار شده، ادامه داد: پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سو مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت محورهای برگزاری این جشنواره بود.

وی ادامه داد: جشنواره نوجوان سالم در بخش‌های مختلفی شامل خلاقیت‌های دانش آموزی شامل ایده‌پردازی، مقاله نویسی، نقاشی، روزنامه‌نگاری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چندرسانه‌ای و تئاتر و نمایش برگزار شده است.

محمدی با بیان اینکه ۷۶۲۹ نفر در مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم در استان شرکت کرده بودند، گفت: برترین‌های مرحله استانی راهی مرحله کشوری خواهند شد.

به گزارش ایمنا، در پایان از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم استان کرمانشاه تجلیل شد.

کد خبر 753049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.