کشف ۳۷۰ کیلوگرم انوع موادمخدر در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و همچنین ۴۴۱ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان، حسن درستی اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح دو روزه پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مأموران انتظامی ضمن دستگیری هشت نفر قاچاقچی و ۱۲۴ خرده فروش، ۴۴۱ معتاد متجاهر را نیز جمع‌آوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این راستا ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

درستی در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند، تصریح کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس از سوی شهروندان است.

کد خبر 752879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.