سپاهان فصل آینده بسیار قوی‌تر از تیم حاضر خواهد بود

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان جزو معدود باشگاه‌هایی است که در حوزه مسائل مالی همیشه عملکرد شفافی داشته است؛ باید به نحوی عمل کنیم که دوستان تصمیم‌گیرنده در حوزه مسائل مالی اقناع شوند که هزینه‌ای که صرف می‌شود، نتیجه مورد قبول را رقم خواهد زد.

مهدی آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشگاه بزرگی است، اظهار کرد: نام و آوازه سپاهان جهانی است و ساختار و سازمان خوبی نیز دارد، در حال حاضر استراتژی کلی برای باشگاه سپاهان تقویت نقاط قوت و در کنار آن پوشش نقاط ضعف خواهد بود.

سپاهان فصل آینده خیلی قوی‌تر از تیم حاضر خواهد بود

وی با اشاره به اینکه حضور بازیکنان و کادر فنی توانمند در مجموعه سپاهان یکی از نقاط قوت این باشگاه است، افزود: تلاش من این است تا میزان سرمایه‌ای که در این زمینه صورت می‌گیرد را با بهره‌وری مناسب پاسخ دهیم و حاصل تمام این موضوعات منجر به شادی مردم شود. نباید فراموش کنیم که باشگاه سپاهان یک مجموعه فرااستانی و حتی فراملی می‌تواند لقب بگیرد که هواداران متعددی در نقاط مختلف کشور و جهان دارد؛ هر موفقیت سپاهان موجب شادی سیل عظیمی از مردم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درباره اولویت‌هایش در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: احساس می‌کنم «امید» تا حدودی در باشگاه سپاهان کم‌رنگ شده است؛ نخستین تحول ما «حول حالنا الی الحسن الحال» خواهد بود. باید بررسی شود که چه چیزی موجب اتفاقات اخیر شده است؛ این تزریق امید می‌تواند در مباحث مالی، رسانه‌ای، دفاع از حقوق قانونی باشگاه و مسائل اینچنینی باشد که به امید خدا آن‌ها را اجرا خواهیم کرد تا حال همه از جمله هواداران خوب باشد.

سپاهان فصل آینده خیلی قوی‌تر از تیم حاضر خواهد بود

وی با اشاره به اینکه طرح موضوعاتی همچون جدایی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در این روزها صحیح نیست، خاطرنشان کرد: مورایس در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به‌نظرم باید از هر اقدام و صحبتی که موجب ایجاد اختلال در روند نتیجه‌گیری تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی می‌شود، دوری کنیم. تمام تلاشمان تقویت و حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال است تا بتوانند با صلابت‌تر از همیشه به سمت تصاحب جام حذفی حرکت کنند.

آذربایجانی با رد موضوع تضعیف تیم فوتبال در فصل آینده تصریح کرد: نام و برند باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک برند جهانی است و ما اجازه نخواهیم داد که محدودیت‌های به‌ظاهر مالی یا مسائلی از این دست موجب تضعیف این برند و تیم شود. به‌طور قطع عزیزان ما که در حوزه مالی تصمیم‌گیرنده هستند، این مسائل را درک می‌کنند و این هنر ماست که این دوستان را اقناع کنیم. باشگاه سپاهان جزو معدود باشگاه‌هایی است که در حوزه مسائل مالی همیشه عملکرد شفافی داشته است. باید به نحوی عمل کنیم که دوستان تصمیم‌گیرنده در حوزه مسائل مالی اقناع شوند که هزینه‌ای که صرف می‌شود، نتیجه مورد قبول را رقم خواهد زد.

سپاهان فصل آینده خیلی قوی‌تر از تیم حاضر خواهد بود

وی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال سپاهان فصل آینده بسیار قوی‌تر از تیم حاضر بسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: تقویت تیم و تمدید قرارداد بازیکنان با نظر کادر فنی صورت خواهد پذیرفت و نقاط ضعف مد نظر کادر فنی نیز با بازیکنان توانمند داخلی و خارجی و البته نه هر بازیکنی، پوشش داده خواهد شد.

سپاهان فصل آینده خیلی قوی‌تر از تیم حاضر خواهد بود

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تاکید بر اینکه ورزش قهرمانی سرمایه اجتماعی بزرگی را در کشور ایجاد می‌کند، گفت: هر مدال المپیک موجی از شور و نشاط را در کشور ایجاد می‌کند و هر مقامی که ورزشکاران ما در آوردگاه‌های بزرگ و بین‌المللی به دست می‌آورند، شیرینی لذت‌بخشی را به جامعه تزریق می‌کند و این شادی از رهبر معظم انقلاب تا مردم عادی را خوشحال می‌کند. هر کشوری از ظرفیت‌هایش در این زمینه استفاده می‌کند تا موج شادی و نشاط را تقویت کند؛ به‌طور قطع باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این زمینه مؤثر خواهد بود، البته باید با فدراسیون‌ها و وزارت ورزش هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم تا ورزش‌های منهای فوتبال در سطح آکادمی تا قهرمانی مورد حمایت باشگاه قرار گیرد که نتیجه آن در نهایت تزریق شادی، نشاط و امید برای مردم شود؛ در هر رشته‌ای که احساس کنیم قابلیت این موضوع وجود دارد، فعالیت خواهیم کرد.

گفت‌وگو از بهنام عبدلی

کد خبر 752808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کورد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 0
    چە جالب بلدی راجب فوتبال حرف بزنی😂
    • یپاهانی‌ام IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      3 1
      منه هوادار وظیفم حمایتع فقط چرا ماها یادگرفتیم فقط انتقاد کنیم همین ماها محرم رو ردش کردیم و ساکتا فوش دادیم الانم طلبکاریم
  • محسن IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    6 1
    به آقای آذربایجانی عزیز خو شامد گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنیم.سپاهان در پایتخت و رسانه ها حسود و دشمن زیاد دارد انشاا... این مسائل را مدیریت کنید. فکر کنم ایشان با درک صحیح و اطلاعات کافی از تیم وارد این عرصه شده اند.هوادار همیشگی سپاهان رضی
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 1
    پارسال هم همین را میگفتند
    • 234 IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      همیشه همینا میگند
  • رضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    8 0
    هرچقدر هم‌ قوی‌ باشید داخل‌ زمین‌ مثل‌ این‌ دو سال‌ نمی‌گذارند قهرمان‌ شوید اول‌ باید دستشان‌ را روکنید
    • 768 IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      لابد باید با ورزشگاه نیومدن دستشونا رو کنیم.. کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      حالا نه اینکه سپاهان خیلی قوی بود؛ بقیه نمیزارن قهرمان بشه
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      ایراد ما هوادارا اینه اشکالات تیمو نمی بینیم و فکر میکنیم فقط بقیه نمیخان ما قهرمان بشیم؛ لابد با عیسی عباس و ... قراره قهرمان بشیم.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      مقایسه کنین تیمی که استقلال و پرسپولیس برای نیم فصل بستن و تیمی که سپاهان بست؛ تیم بستن هم تقصیر فدراسیون بود
  • صادقیان IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 0
    ماهواداران سپاهان خسته شدیم ازاینکه هرفصل سپاهان بازیهاراخوب شدشروع میکنه،تا۷یا۸هفته عالیندولی بعدش شروع به باخت ومساوی میکنندوبعدم که یادوم میشندیاسوم،یکی این سپاهان بی روحیه راجمعش کنه ودرستش کنه خواهشا
  • صادق IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 0
    خب تا حالا که بعد حرف نزده باید عملشو ببینیم
    • حمید IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      املای ننوشته غلط نداره حاجی
  • ایمان IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    4 0
    از این وعده وعیده ها زیاد دیدیم.تنها فقط شصت درصد حرف هوادارا اجرا شده هرسال هم همینه یعنی بهتراز ساکت میخوای عمل کنی بسم الله
  • علی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    فکر سهمیه باشید در همه ادوار آینده لیگ برتر.... اابته برا لیگ. یک میتونید چند سال کار کنید قهرمان یا نایب قهرمان بشین
  • فتح اله ماهرانی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 0
    سپاهان فقط مدیرعامل اصفهانی میخاد دلسوز قاطع مانند اقای رحیمی
    • 785 IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      3 0
      تا جایی که من میدونم ایشون اصفهانی هستن
  • فتح اله ماهرانی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    2 0
    توفوتبال کم ناداوری شد درحق سپاهان فقط اقای رحیمی سپاهانی سابق وفوتبال بلد چرا ما سپاهانیا عرضه نداریم.
    • محسن IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      برای اینکه منه هوادار دمدمی مزاجم
  • فتح اله ماهرانی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 0
    استقلالیها و پرسپولیس در خود فدراسیون اعتراض شون را میکردند
  • حسین IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    عاقلان دانند
  • کورد IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    امیدوارم
  • آه مظلوم IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    فدراسیون و داوران را که نمیشه کاری کرد.استاد کله کردن تیم شهرستانی های هستن