آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی مسکونی ۴۷ واحدی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی مسکونی ۴۷ واحدی در این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه نمونه موفق فعالیت مشارکتی بین بخش خصوصی و شهرداری اصفهان است که امیدواریم با نهایت سرعت و کیفیت به شهروندان اصفهانی تقدیم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی در حاشیه عملیات اجرایی پروژه مشارکتی مسکونی ۴۷ واحدی امید در خیابان گلستان اظهار کرد: پروژه مشارکتی مسکونی ۴۷ واحدی «امید» واقع در منطقه ۷ شهرداری اصفهان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در هشت سقف، با پیش‌بینی واحدهایی حدود ۱۰۰ تا ۱۴۰ متر مربع و دو طبقه پارکینگ به سرمایه‌گذاری شرکت توسعه سازندگی سداد که از شرکت‌های باسابقه و توانمند در این حوزه است، احداث خواهد شد.

وی افزود: بافت پیرامونی و جغرافیای قرارگیری زمین ویژگی ممتازی را برای این پروژه خلق کرده و آن امتیاز وجود گذرهای ۱۲ متری در شرق و دو گذر ۱۰ متری در شمال و غرب است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای پروژه‌های مشارکتی در سطح این منطقه گفت: این پروژه نمونه موفق فعالیت مشارکتی بین بخش خصوصی و شهرداری اصفهان است که امیدواریم با نهایت سرعت و کیفیت به شهروندان اصفهانی تقدیم شود.

سلطان‌آقایی گفت: امیدواریم تا پایان سال نیز بتوانیم چند پروژه مشارکتی دیگر با بخش خصوصی در حوزه‌های مختلفی همچون احداث مجتمع‌های مسکونی، تجاری و خدماتی همچون پارکینگ‌های چند طبقه را به مرحله اجرا برسانیم.

وی افزود: اینگونه اقدامات می‌تواند به افزایش اعتماد بین مدیریت شهری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک کند و در نهایت شهروندان نیز به عنوان استفاده‌کنندگان از خدمات آن، از سود مادی و معنوی این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی مسکونی ۴۷ واحدی در منطقه ۷ اصفهان

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در این آئین گفت: در اجرای پروژه‌های مشارکتی، هر جا حضور فعال بخش خصوصی و ظرفیت پشتیبانی شهرداری اصفهان باشد، دسترسی به اهداف و تکمیل پروژه نزدیک‌تر خواهد بود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های مشارکتی دو عامل مهم و تأثیرگذار در کنار هم دیده خواهد شد و آن دو عامل نیاز محل و در نظر گرفتن درخواست‌های مردمی و عامل دوم توان و تخصص شرکت‌های سرمایه‌گذار و مجری پروژه است که در پروژه مشارکتی امید این دو عامل در کنار یکدیگر دیده شد و در آینده‌ای نزدیک به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، عملیات اجرایی پروژه مشارکتی مسکونی ۴۷ واحدی امید در خیابان گلستان با حضور مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و چند نفر از مدیران شهرداری اصفهان، آغاز شد.

کد خبر 752798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ehsan IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خواهشاً به دیگر مشکلات عمرانی در بخش های دیگر منطقه ۷اصفهان رسیدگی شود و با بی اهمیتی مسئولان مربوطه مواجه نشود