می‌توانستیم برنده باشیم/ مدیران مس مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌توانستیم حتی برنده بازی هم باشیم و متأسفانه یا خوشبختانه بازی مساوی شد و نتوانستیم ببریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _شنبه، بیست‌ودوم اردیبهشت_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سپاهان اصفهان، اظهار کرد: بازی باکیفیتی بود، اما نیمه اول خیلی کیفیت لازم را نداشتیم و جاهایی بازی از دستمان رفت، به خاطر اینکه با سپاهان بازی داشتیم و بچه‌ها می‌خواستند به خاطر من بازی فوق‌ا لعاده‌ ای داشته باشند و احساساتی شده بودند؛ لذا از جریان بازی خارج می‌شدیم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول فضاهای خیلی خوب نمی‌توانستیم دربیاوریم و گپ‌هایی را در مرکز زمین از دست می‌دادیم، افزود: نیمه دوم نیمه فوق‌العاده‌ای بود و موقعیت‌های خیلی خوبی درست کردیم، سپاهان هم موقعیت‌هایی داشت، اما اگر اشتباه نکنم، سپاهان حتی یک کرنر هم روی دروازه ما نداشت و یک بازی خیلی خوب در نیمه دوم داشتیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه می‌توانستیم حتی برنده بازی هم باشیم و متأسفانه یا خوشبختانه بازی مساوی شد و نتوانستیم ببریم، گفت: از هواداران ممنونم که با تمام وجود امروز زیادتر از قبل بودند و این نشان می‌دهد که حس خوبی به تیم پیدا می‌کنند و روز به روز بیشتر می‌شوند، آن هم روز شنبه و روز کاری و باید از آن‌ها تشکر کنم.

وی ادامه داد: وقتی هواداران آخر بازی مرا صدا می‌زنند، شرمنده می‌کنند، همه بازی‌ها را مساوی می‌کنم با این تشویق‌ها مرا بیشتر شرمنده می‌کنند.

نویدکیا در پایان خطاب به مدیرعامل، هیئت مدیره و مسئولان شهری و مدیران شرکت مس گفت: خیلی شفاف بگویم که بازی هفته آینده خیلی حساس است و من نوشدارو بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهم؛ آن موقع دیگر فایده ندارد کاری برای تیم انجام بدهند.

وی افزود: درخواست دارم پول ۱۰ نفر از بازیکنان من که از سال قبل بدهکار هستند را بدهید. چون بعد از این بازی به درد من نمی‌خورد.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضور داوود نوشی صوفیانی در بازی‌ها، بیان کرد: داوود از بهترین گلرهای ایران و فوق‌العاده باشخصیت است و حق دارد در هر تیمی که باشد، بازی کند. من خیلی اعتقادی به اینکه بخواهم دروازه‌بانانم را چرخشی بازی بدهم ندارم.

وی خاطرنشان کرد: حامد نفر شماره یک من است؛ وقتی شرایط تیم خوب است و دروازه‌بان خوب است، دوست دارم نفر اولم بازی کند. اما اگر شرایط خوب نبود، من از دروازه‌بان بعدی استفاده می‌کنم. داوود در هر تیمی باشد گلر بی‌نظیری است و در هر تیمی که باشد می‌تواند کمک کند.

کد خبر 752671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.