زیباسازی بیش از ۵۲ پارک شهر اردبیل در دستور کار قرار دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: موضوع زیباسازی شهر موضوعی است که جهت ارتقا کیفیت زندگی مورد نیاز شهروندان بوده و در این راستا بیش از ۵۲ پارک شهر اردبیل زیبا سازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سلامت صفری با اشاره به نصب المان‌های معنادار در سطح شهر اظهار کرد: نصب برخی از المان‌ها در فرهنگسازی و انتقال پیام و مفهوم به شهروندان مؤثر هستند و این فعالیت‌ها اقداماتی ارزشمند برای شهر و شهروندان است که جا دارد از تلاش همکاران در این حوزه تقدیر شود.

وی با بیان اینکه زیباسازی، نورپردازی، نصب نیمکت‌ها و وسایل بازی و … بیش از ۵۲ پارک را در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: عملکرد شورا و شهرداری در حوزه مبلمان شهری با رشد مواجه است اما کمبودهایی هم وجود دارد که به آنها نیز باید رسیدگی کرد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: در زیباسازی شهری گاهی چندین عناصر دست به دست می‌دهند تا یک چشم اندازی زیبا خلق شود مدیران مناطق بایستی برای ایجاد یک چهره بصری زیبا نسبت به سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر نظارت داشته و برای ساماندهی وانت بارها که منجر به تشدید ترافیک شده است اقداماتی مناسب انجام دهند.

صفری با اشاره به اینکه نصب تابلوهای معرف کوچه‌ها و معابر جهت یکسان اجرا شدن در تمامی مناطق باید بر اساس یک شیوه نامه مشخص باشد افزود: دیوارکشی و حصارکشی زمین‌های بایر و تکمیل روشنایی برخی از معابر مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 752638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.