خرید تضمینی گندم در خوزستان از مرز یک میلیون تن گذشت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آغاز فاز دوم خرید تضمینی گندم گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون، بیش از یک میلیون و ۱۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، امید جهان نژادیان امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: فاز دوم خرید گندم در خوزستان آغاز و پس از بارندگی‌های اخیر مجدداً میزان خرید روزانه گندم شدت گرفته و شاهد خرید روزانه بیش از ۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی هستیم.

وی افزود: از ابتدای فصل خرید گندم تا کنون بیش از یک میلیون و ۱۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است که از این میزان بیش از ۳۸۵ هزار تن از طرف اداره کل غله و خدمات بازرگانی و بخش خصوص و بیش ۷۲۰ هزار تن از توسط مباشر خرید گندم، اتحادیه تعاون روستایی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ادامه داد: گندم‌های خریداری شده در مراکز خرید گندم روباز مطابق برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به سیلوهای استاندارد و سایر استان‌های کشور ارسال می‌شود.

جهان‌نژادیان اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد پرداخت مطالبات کشاورزان خوزستانی باشیم.

کد خبر 752593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.