برگزاری محفل شعر و موسیقی ویژه دهه کرامت در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری محفل شعر به‌مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم‌ فردوسی روز بیست‌وسوم اردیبهشت در در مجموعه باغ مسکین خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محفل شعر و موسیقی با رویکرد حفظ و صیانت از فرهنگ کرامت، ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و امام رضایی، در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه روز بیست‌وسوم اردیبهشت، ساعت ۱۷ در خیابان آتشگاه مقابل ناحیه امام رضا (ع) در مجموعه باغ مسکین برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این برنامه با حضور شعرای برتر استان برگزار می‌شود و عباس کیقبادی، فتح‌الله حدادیان، محسن ناصحی، محمد خادم، داوود رحیمی، میلاد حبیبی، مریم کرباسی و زینب احمدی از جمله مهمانان این محفل ادبی هستند.

برگزاری محفل شعر و موسیقی به مناسبت دهه کرامت در منطقه ۹ اصفهان

قاضی‌عسگر با اشاره به اجرای مراسم شعرخوانی، گفت‌وشنود با اصحاب شعر و ادب، موسیقی سنتی و مولودی‌خوانی در این محفل شعر و موسیقی گفت: در این برنامه که با حضور فرهیختگان و نخبگان فرهنگی منطقه ۹ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، شاعران معاصر و جوان این کلان‌شهر نیز آخرین و جدیدترین سروده‌های خود را پیرامون دهه کرامت قرائت می‌کنند.

وی ادامه داد: این برنامه فرصتی مغتنم است تا شاعران جوان و نوپای منطقه ۹ شهرداری اصفهان در سایه راهنمایی‌های شاعران برجسته کشور به رشد و بالندگی دست پیدا کنند.

کد خبر 752576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.