۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
صنایع برتر قزوین انتخاب می‌شوند

رئیس سازمان صمت استان قزوین بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ را آخرین مهلت ارائه مستندات برای انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، دومین جلسه کمیته هماهنگی بزرگداشت دهه تولید و تجارت ۱۴۰۳ امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ به ریاست محسن رستمی رئیس سازمان صمت استان قزوین و با حضور اعضای عضو کمیته در محل سالن جلسات شهید حق‌شناس سازمان صمت برگزار شد.

محسن رستمی، رئیس سازمان صمت استان قزوین در این جلسه با بیان اینکه دهه اول تیر به عنوان دهه تولید و تجارت نامگذاری شده و فرصت مناسبی برای تجلیل از منتخبان فعال در حوزه صنعت، معدن و تجارت است، اظهار کرد: آخرین مهلت جهت ارائه مدارک و مستندات برای متقاضیان انتخاب طرح‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی نمونه پایان وقت اداری پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ است.

وی اضافه کرد: متقاضیان با تکمیل فایل‌های موجود در سایت اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان قزوین به آدرس https://qaz.mimt.gov.ir (قسمت اطلاعیه‌ها) مدارک و مستندات خود را تا پایان وقت اداری پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری به خانه صنعت و معدن استان قزوین تحویل دهند.

رئیس سازمان صمت قزوین خاطرنشان کرد: خانه صنعت و معدن مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین است که در طبقه دوم ساختمان شهید حق‌شناس قرار دارد و فعالان اقتصادی در صورت نیاز و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۸۷۲۲۵۷۱۶ تماس بگیرند.

کد خبر 752540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.