نقش تاثیرگذار قرارگاه اطلاع‌رسانی هلال احمر در انعکاس زحمات نجات‌گران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با توجه به افتتاح قرارگاه اطلاع‌رسانی عملیات اضطراری گفت: این قرارگاه یکی از اولویت‌های اصلی و مهمترین عامل انتقال دهنده زحمات و تلاش‌های نجات‌گران هلال احمر در سطح جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، جواد کرمی، امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در آئین افتتاح قرارگاه اطلاع‌رسانی عملیات اضطراری هلال احمر آذربایجان‌غربی و با اشاره به اقدامات در راستای گرامیداشت هفته هلال احمر اظهار کرد: امروز ۱۲۵ خدمت در ۴۸ مرکز هلال احمر در سطح آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

وی افزود: از مهم‌ترین مواردی که افتتاح شد، مرکز پیش ساخته فرماندهی عملیات بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با توجه به افتتاح قرارگاه اطلاع‌رسانی عملیات اضطراری گفت: این قرارگاه یکی از اولویت‌های اصلی و مهمترین عامل انتقال‌دهنده زحمات و تلاش‌های نجات‌گران هلال احمر در سطح جامعه خواهد بود.

کرمی تصریح کرد: نجات‌گران و امدادگران هلال‌احمر استان زحمات بسیار ارزنده‌ای در زلزله خوی و همچنین زلزله ترکیه انجام دادند که حتی مورد توجه مقامات این کشور نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: همه این موارد در سایه مساعدت‌های دولت سیزدهم و استاندار آذربایجان غربی اتفاق افتاده است که ارتقای سطح خدمات‌رسانی را دستور داده‌اند.

به گزارش ایمنا، امروز مرکز کنترل و هماهنگی عملیات آذربایجان‌غربی با سازه مقاوم در برابر زلزله و قرارگاه رسانه‌ای عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان به صورت حضوری و ۱۲۳ خدمت دیگر از جمله افتتاح پایگاه‌های امداد و نجات، انبارهای امدادی، تجهیزات جدید جست‌وجو و نجات و شعب جدید هلال احمر در شهرستان‌های جدید نیز به صورت برخط به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 752501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.