مشاوره فوری حقوقی به صورت تلفنی با وکیل
سجاوا

برای انجام هر کاری بهتره که انسان به عواقب و تاثیرات اون کار توجه داشته باشه. این عواقب در برخی امور ممکنه بهای سنگینی داشته باشه پس باید بهش خیلی خوب فکر بشه.

یکی از مواردی که توصیه شده در امور مشترک یک فرد با فرد دیگه چه برای کسب و کار تجارت باشه چه موارد دیگه اینه که توافق و صحبت های طرفین به صورت مکتوب باشه. حالا این سند نوشته شده میتونه با سلیقه و نظر طرفین باشه اما آیا از لحاظ قانونی هم درست است؟ چه مواردی باید رعایت بشه که این نوشته وجهه قانونی داشته باشه؟ این نکات را باید یک فرد آشنا به قانون بگه اینجاست که نیاز به وکیل بوجود میاد.

وکیل حقوقی

وکیل در اصل یک فردی است که قوانین را مطالعه کرده و با گذراندن دوره های تخصصی و انجام آزمون های مختلف شخص مورد نظر برای انجام امور قانونی است. صرفا نباید مواقعی که به مشکل میخوریم به وکیل مراجعه کنیم. در واقع بهتره که برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکل تمام مواردی که نیاز دارند طبق اصول قانونی باشند را توسط یک وکیل انجام دهیم و یا با آن مشورت کنیم.

مشاوره حقوقی

در واقع مشاوره حقوقی با وکیل باعث جلوگیری از بسیاری از درگیری های حقوقی و مدنی می شود. در موارد بسیار دیگری نیز میتوان با مشاوره با یک وکیل از بوجود آمدن مشکل جلوگیری کرد. همینطور در زمانی که خدایی نکرده مشکل قانونی برای ما بوجود می آید با یک مشاوره ساده میتوان از خسارات بسیاری جلوگیری کرد. اما دسترسی به وکیل همیشه کار ساده ای نیست و تشخیص مهارت و تجربه یک وکیل توسط همگان امکان پذیر نیست. علاوه بر این موارد هزینه وکیل هم در بسیاری از موارد سنگین هست و شاید به همین دلیل افراد از مراجعه به آن ها خودداری کنند. به همین دلیل سامانه جامع وکلای ایران که به با نام سجاوا شناخته میشود به وجود آمده است. در این سامانه شما میتوانید به آسانی و به صورت آنلاین در هر لحظه و مکان به وکیل معتمد و اعتبار سنجی شده دسترسی داشته باشید.

مشاوره تلفنی با وکیل

با چند کلیک ساده و انتخاب وکیل از میان وکلای درجه کشوری که از تمام شهرهای ایران در سامانه حضور دارند شما میتوانید مشاوره تلفنی فوری با وکیل برقرار کنید با هزینه بسیار مناسب مشاوره حقوقی خود را انجام دهید و صرفا بابت دقایقی که صحبت کرده اید پرداخت داشته باشید. این مشاوره ها به صورت امن و از طریق خطوط سامانه انجام میشود تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.

مشاوره حقوقی سجاوا

وکیل رایگان با وام 200 میلیون تومانی

علاوه بر مشاوره تلفنی در سامانه سجاوا شما امکان بررسی مدارک و پرونده خود را به صورت آنلاین دارید و میتوانید با وکیل مورد نظر خود مشاوره متنی داشته باشید و تمام سوالات خود را در قالب پیام متنی یا صوتی از او بپرسید. همچنین در صورت نیاز به تنظیم قرارداد، لایحه، شکوائیه، دادخواست و اظهارنامه هم میتوانید به صورت آنلاین و در اسرع وقت این نیاز خود را برطرف سازید. یکی دیگر از امکاناتی که سجاوا در اختیار شما قرار میدهد گرفتن وکیل است. قبلا گفتیم که این امر ممکن است برای برخی افراد پر هزینه باشد ولی نگران نباشید در سجاوا فقط کافی است وکیل را انتخاب کنی و پرداخت حق الوکاله را به ما بسپاری. با همکاری چند خیر و بانک این امکان فراهم شده تا شما بتوانید تا سقف 200 میلیون تومان از هزینه وکالت خود را بدون پیش پرداخت و به صورت اقساطی انجام دهید.

اظهارنامه حقوقی هوشمند

یکی دیگر از موارد مورد نیاز در ابتدای دعاوی حقوقی اظهارنامه است. اما در بسیاری از موارد معمولی مانند موارد مربوط به خانواده یا خرید و فروش ماشین یا موتورسیکلت از بوجود آمدن خیلی از مسائل با یک اظهارنامه قانونی میتوان جلوگیری کرد. سجاوا با کمک هوش مصنوعی چندین نوع اظهارنامه را برای شما آماده کرده است که تنها با پاسخ به چند سوال ساده و پرداخت یک هزینه جزیی میتوانید اظهارنامه مورد نظر خود را دریافت کنید.

کد خبر 752472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.