پایان فرایند انتخابات در کرمانشاه/ ۱۷۰ هزار نفر احراز هویت شدند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، از پایان فرایند انتخابات دوازدهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ جمعه بیست و یکم اردیبهشت _ در نشست خبری با خبرنگاران، از پایان فرایند انتخابات دوازدهمین دوره انتخاب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه هنوز در ۵۱۴ شعبه از ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه فرایند رأی‌گیری در حال انجام است، ادامه داد: پس از اتمام پایان رأی‌گیری در ساعت ۲۲ درب شعب بسته شده و تا آخرین نفری که در شعبه حضور دارند، رأی اخذ خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرایند بازگشایی، شمارش آرا و تنظیم صورتجلسه حدود ۲۰ صندوق روستایی انجام شده است.

وی گفت: تا ساعت ۲۲ امروز، ۱۷۰ هزار نفر در کرمانشاه به شعب اخذ رأی مراجعه و احراز هویت شده‌اند.

شعبانی در خصوص تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه کرمانشاه، خاطرنشان کرد: گزارشی از تخلفات داشتیم و تعدادی هم توسط عوامل انتظامی دستگیر شده که در هیأت نظارت بررسی خواهد شد.

وی در رابطه با اعلام نتایج نیز گفت: نتایج امشب اعلام نمی‌شود بلکه فردا صبح از سوی ستاد انتخابات کشور از طریق رسانه ملی اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در پایان، اضافه کرد: مدارس شهرستان کرمانشاه فردا، شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه تعطیل نیست.

کد خبر 752359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.