دنیا شاهد انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌های غرب است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: شاهد انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌های آمریکا و غرب هستیم و دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های غرب به طور کامل بر علیه مبانی لیبرالیسم غرب ایستاده‌اند و این یک حادثه بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه با توجه به دهه کرامت و در پیش بودن میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: شرف، عزت، هویت و حریت ما از امام رضا (ع) است.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و بیان این نکته که کرامت حضرت فاطمه معصومه بسیار بالا است، افزود: ما باید با اعتقاد و باور بگوییم که دختران ایران طلایه‌داران عفت و پاکی، دیانت و نجابت، علم و فضیلت و صبر و مقاومت هستند و مبارزه با طاغوت و مستکبرین را قبل و بعد از انقلاب در زندگی خود تجربه کرده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه گفت: ما مبارزه دختران ایران علیه رژیم ستم‌شاهی را فراموش نکرده‌ایم و بعد از انقلاب نیز در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و درخشان داشته‌اند.

حیدری‌زاد تصریح کرد: شیاطین برنامه‌های بسیار خطرناکی برای نجابت، عفت و شرافت زنان و دختران ایرانی طراحی کرده‌اند و باید با متانت، معرفت، مقاومت و بینش بلند قرآنی در برابر این برنامه‌ها ایستاده و نقش بر آب کنیم.

وی ادامه داد: دشمن درصدد این است که عفت عمومی جامعه را بشکند؛ زن محور خانواده و دختر گل و مادر فردا است و اگر عفت و حیا از جامعه برود هیچ چیزی باقی نمی‌ماند.

حیدری‌زاد یادآور شد: در برابر ساختارشکنی ارزش‌های اسلامی و انقلابی همه موظفیم و باید هم کار فرهنگی و هم کار قانونی انجام داد و نباید مانع نیروی انتظامی برای اقدام قانونی علیه ساختارشکنان شد.

وی عنوان کرد: باید در کنار اقدامات فرهنگی کارهای قانونی نیز انجام داد و نیروی انتظامی در همین راستا با هنجارشکنی‌ها مقابله می‌کند.

حیدری‌زاد اظهار کرد: شاهد انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌های آمریکا و غرب هستیم و دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های غرب کاملاً بر علیه مبانی لیبرالیسم غرب ایستاده‌اند و این یک حادثه بسیار مهم است.

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه افزود: اگر تا دیروز نظام لیبرال دمکراسی و نظام غربی ((آزادی)) را به عنوان اصلی‌ترین ارزش نظام خود مطرح می‌کردند امروز آزادی اندیشه را تبدیل به قتل‌عام اندیشه کرده‌اند و دانشجویان و اساتید را سرکوب و دانشگاه‌هایشان تبدیل به پادگان شده است.

حیدری‌زاد ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی تبدیل به نقض حقوق انسان‌ها به ویژه در فرهیختگان شده و امروز اساتید دانشگاه‌های غرب و جامعه نخبگان غربی در برابر ارزشهای لیبرالی ایستاده‌اند و این یک حادثه مهم است.

وی یادآور شد: هرچه ظلم و نسل‌کشی در جهان است به دست دولت‌های غربی اتفاق می‌افتد و ماهیت نظام لیبرال دمکراسی در قضیه نسل‌کشی غزه خود را نشان داد.

امام جمعه موقت شهرستان ارومیه خاطرنشان کرد: امروزه همه جهانیان دیدند که ملت بزرگ ایران ۴۵ سال به درستی می‌گوید که آمریکا ام‌الفساد است.

حیدری‌زاد با اشاره به در پیش بودن ایام حج عنوان کرد: حج امسال با توجه به مساله فلسطین و تحولات جهان حقیقتاً حج برائت است و متفاوت از سال‌های دیگر خواهد بود.

وی با یادآوری نزدیک بودن نابودی رژیم غاصب قدس تأکید کرد: با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و مجاهدت نیروهای مقاومت ریشه اسرائیل را خشکانده و نابودی این رژیم را جشن خواهیم گرفت.

کد خبر 752277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.