ان‌شاءالله مجلسی قوی، قدرتمند و عالم تشکیل شود

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: از خدای متعال درخواست داریم که برکات خود را بر ما نازل کند تا مجلسی قوی، قدرتمند و عالم تشکیل شود که برای پیشبرد اهداف ملت، اسلام و اهداف بیان شده مقام معظم رهبری تلاش‌های وافر و موفقی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی صبح امروز _جمعه ۲۱ اردیبهشت_با حضور در پای صندوقهای رای سیار مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به بیان سخنانی کوتاه پرداخت و گفت: با تبریک ایام خجسته و نیز تبریک فرا رسیدن مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خدا را شاکریم که توفیق داد همه ملت ایران بتوانند در این انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز شرکت کنند.

وی افزود: از خدای متعال درخواست داریم که برکات خود را بر ما نازل کند تا مجلسی قوی، قدرتمند و عالم تشکیل شود که برای پیشبرد اهداف ملت، اسلام و اهداف بیان شده مقام معظم رهبری تلاش‌های وافر و موفقی را داشته باشند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اظهار کرد: همچنین از همه دست‌اندرکاران اجرا و نظارت تشکر می‌کنیم و از خدای متعال می‌خواهیم همیشه به ملت بزرگ ایران توفیق بیشتر عطا بفرماید تا بتوانند مسیرهای ترقی را در همه آزاد مادی و معنوی با سرعت و دقت طی کنند.

کد خبر 752223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.