تذکر به ۱۰ مدیر در خصوص تخلفات انتخاباتی

فرماندار تبریز گفت: در خصوص تخلفات انتخاباتی، ۱۰ مدیر تذکر گرفته و پرونده سه نفر از آنها به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح صبح امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ با حضور در مسجد آیت الله انگجی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان مرتبط برنامه‌های لازم جهت یک انتخابات شایسته را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: جمعیت شهرستان تبریز دو میلیون نفر است که یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای‌دهی است.

فرماندار شهرستان تبریز در ادامه افزود: افرادی که در دور اول در تبریز، آذرشهر و اسکو رأی داده‌اند می‌توانند در این دوره از حوزه انتخابیه این شهرستان شرکت کنند و افرادی که در دور اول شرکت نکردند و یا سن‌شان نمی‌رسید نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد صندوق‌های شهرستان تبریز ۷۶۰ صندوق، ۳۴ صندوق در آذرشهر و ۳۷ صندوق در اسکو است؛ بیش از ۹ هزار و صد نفر کادر اجرایی برای این دور از انتخابات فعالیت می‌کنند.

فاتح گفت: در خصوص برخی تخلفات انتخابات، دستگیری‌هایی داشتیم به طوری که برای این افراد حکم قضائی تشکیل شده است.

وی متذکر شد: برای ۱۰ مدیر که در موضوع تخلفات انتخاباتی دست داشتند، تذکراتی داده شده است و سه پرونده به دادگاه ارسال شده است.

فرماندار تبریز ابراز کرد: با توجه به اینکه در دور اول تعداد کاندیدا زیاد بود از این‌رو حساسیت نیز توزیع شده بود ولی در این دور حساسیت بسیار زیاد شده است، البته بخش دیگر فعالیت‌های ما به بعد انتخابات بازمی‌گردد چرا که قطعاً با برخی شکایات و غیره روبرو خواهیم بود.

کد خبر 752196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.