آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لنجان و سمیرم + فیلم

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم و حوزه انتخابیه لنجان امروز جمعه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم و حوزه انتخابیه لنجان امروز _جمعه بیست و یکم اردیبهشت_ آغاز شد.

با توجه به اینکه نامزدهای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان حائز نصاب ۲۰ درصد کل آرا نشدند، انتخابات در این دو حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد.

آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لنجان و سمیرم + فیلم

آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم با ۶۸ شعبه

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم از ساعت ۸ امروز _جمعه بیست و یکم اردیبهشت_ آغار شد. در دور اول انتخابات بالغ بر ۸۲ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند.

۶۸ شعبه اخذ رأی شامل ۲۸ شعبه سیار و ۴۰ شعبه ثابت در سطح شهرستان با ۲۴۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات آماده برگزاری انتخابات در چهار بخش مرکزی، پادنا، پادنا علیا و وردشت هستند.

حدود ۵۵ هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات می‌توانند در انتخابات الکترونیکی با استفاده از چهار مدرک شناسنامه جدید، کارن ملی، گذرنامه و گواهینامه رأی دهند.

انتخابات در شهرستان سمیرم با سه قومیت ترک، لر و فارس در حال برگزاری است که با ورود عشایر به شهرستان احتمال افزایش واجدین شرایط رأی بیشتر است.

۱۵۳ شعبه در حوزه انتخابیه لنجان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس

در حوزه انتخابیه لنجان ۱۵۳ شعبه شامل ۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

افزون بر دو هزار و ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی کار برگزاری انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت را در این شهرستان بر عهده دارند.

کد خبر 752174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.