ایده‌های خوب دانش‌آموزان برای گره‌گشایی مشکلات استفاده می‌شود

مشاور و دستیار استاندار اصفهان در امر مردمی‌سازی دولت گفت: ایده‌های خوب دانش‌آموزان برای گره‌گشایی مشکلات پیش‌رو استفاده می‌شود و دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باید روحیه مطالبه‌گری خود را گسترش دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی امینی امروز _پنجشنبه بیست اردیبهشت_ در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه عصمت و هنرستان هنر آئین خوروبیابانک اظهار کرد: شما دانش‌آموزان که آینده‌سازان این کشور هستید باید روحیه مطالبه‌گری خود را به عنوان یک حق منطقی و طبیعی، پرورش دهید.

وی در خصوص مردمی‌سازی دولت افزود: مطالبه‌گری منصفانه و کارشناسی شده زمینه‌ساز پیشرفت کشور و رفاه بیش از پیش مردم خواهد شد.

احمدرضا طحانی، فرماندار شهرستان خوروبیابانک نیز خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود مطالبات و خواسته‌های دانش‌آموزان با پیگیری‌های لازم و بر اساس اولویت‌ها دنبال شود.

وی تصریح کرد: مشکلات و موانع توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف جمع‌بندی و بر اساس اولویت‌بندی در قالب بسته پیشنهادی تقدیم استاندار اصفهان و مجموعه مدیران استان شده است و امیدواریم با نگاه ویژه دولت مردمی مشکلات حل شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه دانش‌آموزان علاوه بر بیان دغدغه‌های آموزشی در مدارس، رفع کمبودها و تجهیزات آموزشی، خدماتی، ورزشی، زیر ساختی در سطح شهر و شهرستان را مورد تاکید قرار دادند.

کمبود مشاوره تحصیلی، نبود کتاب‌های کمک آموزشی، ارتقا رشته‌های فنی در مدارس، تجهیز و به روز رسانی امکانات رفاهی و تحصیلی در مدارس، توجه به پارک بانوان، تکمیل استخر شنای شهر خور، حضور پزشکان متخصص، بهسازی راه‌های مواصلاتی، تقویت زیر ساخت‌ها، نبود مکان تفریحی جهت اوقات فراغت و دیگر مشکلات از جمله مواردی بود که در این دیدار صمیمی اشاره شد.

کد خبر 751963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.