تامین امنیت دور دوم انتخابات به اندازه مرحله اول مهم است

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاب امن گفت: تامین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن نایبی در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور سیدکمال سادات، مدیرکل امنیتی استانداری و حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران و رئیس کمیته ایمنی ستاد انتخابات استان تهران و سایر مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

وی از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای برهم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن خنثی کردن نقشه آن‌ها انتخاباتی امن را برگزار کنیم.

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران درباره سازوکار رأی دادن در مرحله دوم انتخابات خاطرنشان کرد: مردم توجه داشته باشند که در هر شهرستانی که دور اول انتخابات رأی داده‌اند در دور دوم نیز از همان شهر و حوزه انتخابیه باید رأی بدهند.

نایبی گفت: تمام زیرساخت‌ها و پشتیبانی‌های امنیتی لازم به وسیله دستگاه‌های متولی امر انتخابات انجام شده است و از تمام عوامل برگزاری انتخابات در این دوره کمال تشکر را داریم.

منبع: فارس

کد خبر 751954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.