۱۲۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: پروژه توسعه سامانه‌های پایش تصویری و نظارتی شهر قم در حال انجام است و ۱۲۰ دوربین نظارتی در سطح شهر قم نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علی مؤمن‌حجازی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به فعال بودن ۱۶۰ سامانه نظارتی در معابر اصلی شهر قم اظهار کرد: ۲۵ سامانه در سال گذشته نصب شده است.

وی با اشاره به تعریف دو فاز برای خرید ۱۲۰ سامانه در سطح شهر قم، افزود: بیشترین نصب را در هسته مرکزی شهر قم خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به اینکه ۶۰ دوربین متحرک در مرحله خریداری است، خاطرنشان کرد: ۵۱ دوربین تحویل داده شده است، همچنین ۱۰ دوربین چند جهت و ۲۰ دوربین ثابت نیز خریداری شده است.

مؤمن‌حجازی با اشاره به خرید کابل برق و تجهیزات این سامانه‌ها، گفت: ۳۵ دکل نظارت تصویری تا ۲۰ روز آینده نصب و در فاز دوم دوربین‌های پلاک‌خوان خریداری خواهند شد تا شاهد نظم و انضباط بیشتر ترافیکی در شهر قم باشیم.

کد خبر 751784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یافاطمه زهراس IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 3
    لطفاوخواهشادرمنطقه ی پردیسان خیابان سبلان قم دوربین زیادبذاریدوبی بندوباری وبی حیایی وفسادراببینیدوبررسی کنیداینجاهیچ نظارتی نیست وهرکس باهروضع کثیفی ترددمیکنیدماشینهای شوتی هم فراوان