بتن‌ریزی آخرین پارت از دیوارهای زیرگذر پل خاتون‌آباد + فیلم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: آخرین پارت از دیوارهای زیرگذر پل خاتون‌آباد در حال اجرا است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پل روگذر خاتون‌آباد در مسیر رینگ چهارم شهر اصفهان با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی با اشاره به بتن‌ریزی آخرین پارت از دیوارهای زیرگذر پل خاتون‌آباد افزود: منظور از دیوارهای پل خاتون‌آباد آخرین پارت از دیوارهای دوطرفه بتنی در زیرگذر محدوده پل شهدای خاتون آباد است و مابقی دیوار در کیلومتر ۰ تا ۴ به‌صورت پیش ساخته و بر اساس طرحی از سوی سازمان زیباسازی اجرا می‌شود.

بتن‌ریزی آخرین پارت از دیوارهای زیرگذر پل خاتون‌آباد + فیلم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه دسترسی دو سمت محله خاتون آباد و احداث مسیر قسمتی از رینگ چهارم حفاظتی اصفهان است.

کشاورزراد از پیشرفت ۷۸ درصدی احداث پل‌های شهدای خاتون آباد در محدوده کیلومتر ۱.۳ حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان خبر داد و ادامه داد: احداث حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان با تلاشی توقف‌ناپذیر در حال انجام است.

کد خبر 751761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    ایمنا ی عزیز لطفا پیگیر جاده اصفهان به شهر بهارستان باشید بسیار افتضاح و شلوغ و کم عرض است.مترو هم که دیگه از بس گفتیم خسته شدیم
  • مظفر IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    ضمن تشکر از شهرداری اصفهان بابت اجرای این پروژه حیاتی ... لطفا قسمت غربی رینگ را نیز دریابید ترافیک در خیابانهای کهندژ و آتشگاه در بعضی از ساعات روز کلافه کننده است