ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تداوم تلاش‌ها در زمینه ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _در جلسه دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به تشریح موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه واقع شدن در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق، شاهد ترددهای بی‌شماری است، ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان در راستای حفظ امنیت جانی مسافران را ضروری خواند.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: توسعه این خدمات به حمایت‌های ویژه و تأمین تجهیزات نیاز دارد.

وی با ارائه درخواست تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی محورهای مواصلاتی در خراسان‌جنوبی، درباره وضعیت روکش راه‌های سطح استان گزارشی ارائه کرد.

قناعت متذکر شد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز از اقداماتی است که به‌طور ویژه در دستور کار استان قرار دارد و تسریع در روند اجرای این مهم، حمایت‌های سازمان راهداری را می‌طلبد.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به واسطه نوع فعالیت و اقدامات مثبت، اداره برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای شرایط موجود با نظر مثبت هر کمکی که نیاز باشد، انجام می‌شود.

امانی درباره تأمین اعتبار و پیگیری موضوع شتاب دادن به روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز قول مساعد داد.

کد خبر 751050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.