۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
قیمت خودرو امروز ۲۲ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در ثبات کار خود را آغاز کرد و محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.

سورن پلاس (فول) یکی از محصولات بالارده ایران خودرو با قیمت ۷۴۱ میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته از پرقدرت‌ترین محصولات ایران‌خودرو نیز با قیمت ۹۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ موتور TU3 و پژو پارس TU5 از محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو به‌ترتیب به قیمت‌های ۶۶۶ میلیون تومان و ۸۵۶ میلیون تومان و بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته به فروش می‌رسند.

از دیگر محصولات داخلی رده‌بالای شرکت سایپا شاهین G است که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته خود پیدا نکرده و با قیمت ۷۵۱ میلیون تومان گزارش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۴ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۳۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۲۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۶۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۵۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا پلاس ۶۳۳ میلیون تومان، تارا دستی ۷۹۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۳ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۲ اردیبهشت + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز در ثبات کامل و بدون تغییر معامله می‌شوند.

جک J4 اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور، امروز بدون تغییر با نرخ ۸۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

هایما 8S جدیدترین محصول ایران‌خودرو با قیمت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیز پنج‌نفره از محصولات مونتاژی شرکت بهمن‌موتور به‌ترتیب با قیمت‌های دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون مانند دیگر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته معامله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۸۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۲ اردیبهشت + جدول

کد خبر 750738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.