ایران قوی نیازمند معلم قوی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که شعار سال‌ جاری هفته معلم «همه مدیون توایم» است، گفت: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدسه قوی نیازمند معلم قوی هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت روز معلم اظهار کرد: امروز جای خالی و فقدان شخصیتی مانند شهید مطهری واقعاً احساس می‌شود، شخصیتی که هر جا به اسلام و ایران حمله می‌شد، کامل‌ترین کتاب‌ها و نوشته‌ها را بدون لکنت زبان و شجاعانه ارائه می‌داد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند با آمارهای آبکی و غیرواقعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسل امروزی را از دست رفته معرفی کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شعار سال جاری هفته معلم «همه مدیون توایم» است، تصریح کرد: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدرسه قوی نیازمند معلم قوی به عنوان یک عنصر مؤثر، هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیریان ادامه داد: نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم در خصوص توزیع شیر به‌صورت کامل صورت می‌گیرد و تاکنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر با اعتباری نزدیک به ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ۳۴ نوبت در مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در امتحانات نهایی محور و جان مایه کتاب‌های درسی بوده و این یک اتفاق بزرگ است، ادامه داد: برای تجهیز حوزه‌های امتحانی و برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی تاکنون سه میلیارد ۱۲۰ میلیون از محل تملک سرمایه، ۵۹۸ میلیون تومان از فصل پنج و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: کمبودها در حوزه‌های امتحانی همچنان جدی بوده و یک حرکت رو به جلو و جدی است.

کد خبر 750041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.