۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود

شهردار سنندج از افتتاح چندین پارک طی سال جاری در این شهر خبر داد و گفت: امسال ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی شامگاه چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ در نشست با استاندار کردستان، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری تولیدات عمرانی و فرهنگی را با حمایت مردم در سال جهش تولید در دستور کار دارد و از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی داخل استان نیز مصالح مورد نیاز خود را خریداری می‌کند.

وی افزود: شهرداری همچون سال‌های گذشته در بخش درون‌محله‌ای نسبت به احیای فضای سبز، نوسازی مبلمان شهری، آسفالت و لکه‌گیری اقدام کرده است و ۳۰۰ اقدام درون‌محله‌ای را در برنامه کاری خود دارد.

شهردار سنندج با اشاره به مناسب‌سازی معابر برای معلولان و افزایش سرانه فضای سبز در این شهر خاطرنشان کرد: سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر سنندج انجام شده است و سال جاری دو میلیون متر مربع آسفالت را در برنامه داریم.

رشیدی از افتتاح فاز نخست پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، پارک ۲۰ هکتاری نیشتمان، سه هکتاری نایسر و چهار هکتاری معلم نیز در سال جاری خبر داد و گفت: سال جاری ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

وی افزود: ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی که از مطالبات مردم شهر سنندج است از پانزدهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و این وانت‌ها در ۱۰ نقطه ساماندهی می‌شوند.

شهردار سنندج تاکید کرد: سال جاری بیش از پیش در خدمت مردم خواهیم بود و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 749913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.