توقف بدون‌گل الکلاسیکو در شب پرانفجار آزادی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران با یکدیگر دیدار کردند که این دیدار بدون گل به تساوی انجامید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی انجامید.

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان

ورزشگاه: آزادی تهران - با حضور بیشتر از ۶۰ هزار هوادار

کوبل‌داوری: بیژن حیدری (داور وسط)، فرهاد مروجی (کمک‌داور اول)، علی‌اکبر نوری (کمک‌داور دوم)، علی صفایی (داور چهارم) و رضا سخندان (ناظر داوری)

گلزنان:

کارت‌زرد:

امید نورافکن (دقیقه ۱۹- سپاهان اصفهان)

عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۶۳- پرسپولیس تهران)

کارت‌قرمز:

کارت‌قرمز: امید عالیشاه (دقیقه ۸۳- پرسپولیس تهران)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: اوسمار لی‌اولیورا

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مانوئل مورایس

شرح بازی:

دقیقه ۲۵: ارسال عبدالکریم حسن از سمت راست خط‌دفاعی تیم فوتبال سپاهان روی سر عیسی آل‌کثیر فرود آمد که ضربه مهاجم قرمزپوشان پایتخت از بالای دروازه پیام نیازمند با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰: شوت محکم پای‌چپ عبدالکریم حسن مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اختلاف نسبتاً زیاد از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: ضدحمله تیم فوتبال سپاهان روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس به یک فرصت جدی گلزنی تبدیل شد که پاس در عمق رضا شکاری با فرار رامین رضائیان همراه شد و شوت این بازیکن را پیام نیازمند در محوطه‌جریمه به زیبایی مهار کرد. هرچند پرچم کمک‌داور هم به نشانه آفساید بالا رفته بود.

دقیقه ۴۳: مهدی ترابی با نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان و یک‌ودو با گیورگی گولسیانی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما شوت وی با اختلاف چند متری از بالای دروازه پیام نیازمند راهی بیرون شد.

دقیقه ۶۰: عبدالکریم حسن مدافع چپ پرسپولیسی‌ها در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما شوت وی را مدافع سپاهان با تکل به موقع به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۳: امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به‌دنبال یک درگیری لفظی با برایان دابو هافبک سپاهان به صورت وی ضربه زد که این رفتار غیراخلاقی کاپیتان سرخ‌ها از چشم بیژن حیدری پنهان نماند و با کارت‌قرمز مستقیم امید عالیشاه را از بازی اخراج کرد تا پرسپولیس ۱۰ نفره به بازی در ۱۰ دقیقه پایانی ادامه دهد.

نکات ویژه:

علیرضا بیرانوند پس از مصدومیتی که دچار آن شد و چند هفته در ترکیب قرمزهای پایتخت قرار نگرفت، بالاخره امروز با ریسک قابل‌توجه اوسمار وی را به قفس‌توری پرسپولیس بازگشت و مقابل سپاهان دروازه‌بان سرخ‌پوشان است.

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار برای تماشای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی آمده‌اند که فقط بیشتر از هزار نفر آن‌ها هواداران سپاهان هستند که از اصفهان به پایتخت سفر کرده‌اند و مابقی طرفداران پرسپولیس هستند که ۸۰ درصد سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کرده‌اند.

رضا اسدی ستاره تیم فوتبال سپاهان که در بازی رفت هم زننده تک گل سه امتیازی طلایی پوشان بود به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده است.

غایب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس در این مسابقه از دانیال اسماعیلی‌فر است که به‌دلیل اتفاقات دیدار قبلی سرخ‌پوشان در مصاف با صنعت‌نفت آبادان در این مسابقه امکان بازی به دست نیاورده و محروم است.

رضا اسدی مهاجم تیم فوتبال سپاهان که گفته می‌شد به‌دلیل مصدومیت امکان حضور در ترکیب اصلی سپاهان مقابل پرسپولیس را ندارد، برخلاف تصورات از دقیقه ۶۴ به‌جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شد.

بیژن حیدری داور وسط مسابقه ال کلاسیکو ایران در دقیقه ۸۷ مسابقه به‌دلیل اعتراضات متوالی نیمکت سپاهان به تصمیماتی که می‌گرفت، میگوئل تکسیرا مربی و پدرو سانتوس مربی‌گلرهای تیم را با کارت زرد جریمه کرد و پس از ادامه اعتراض سانتوس بلافاصله کارت زرد دوم را از جیب خارج کرد و با کارت قرمز وی را از روی نیمکت سپاهان اخراج کرد.

کد خبر 749855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.