راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهر، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای اسلامی شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، علی شهسواری در همایش رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران استان اظهار کرد: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان‌دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

وی با اشاره به اینکه از میان ۴۴۵ نفر عضو شوراهای شهرهای استان، ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند، از برگزاری ۶۷۳۹ جلسه شوراهای شهرهای استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شوراهای اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از شوراهای شهرستان‌ها و ۸۵ شورای شهرهای استان، شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای اسلامی شهر زرند رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش ایمنا، تقدیر از رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان و اعضای شورای استان، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان از دیگر برنامه‌های این همایش دوروزه بود.

کد خبر 749088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.