کلنگ‌زنی بیش از ۳۸۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ ۳۸۶۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، کلنگ‌زنی واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان برگزار شد.

کد خبر 748822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.