توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه به‌منظور حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی موجب پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی افزود: از این‌رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روز جهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.