آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضروری در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.