هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلال امیدیان شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ پس از برتری تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. یک روز است که آمده‌ام و از اعتماد باشگاه سپاهان و شخص آقای ژوزه مورایس تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم هر کاری از دستم برمی‌آید، برای سپاهان انجام دهم.

وی درباره بازی امروز سپاهان مقابل ذوب‌آهن افزود: بازی سخت و بسیار مشکلی داشتیم. سپاهان در چند بازی گذشته نسبت به توانایی‌هایی که داشت، نتایج قابل قبولی نگرفته بود و فشار روی بچه‌های تیم بود. من در این چرخه بوده‌ام و از جای دیگری به اینجا آمدم و می‌توانم بگویم باشگاه‌های ایران آرزوی حضور هرکدام از بازیکنان سپاهان را در تیم‌شان دارند چرا که فوتبالیست‌های قابلی هستند.

مربی ایرانی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: فوتبال گاهی‌اوقات آن‌طور که دوست‌دارید پیش نمی‌رود و از نظر روحی و روانی بازیکن را پایین می‌آورد. ذوب‌آهن هفته قبل تراکتور را در خانه برده بود و سپاهان هم آن‌طور که باید و شاید نتیجه نگرفت‌. خوشبختانه بچه‌ها با صحبت‌هایی که آقای مورایس انجام داده بود با نظم کامل تا انتهای بازی نمایش خوبی ارائه کردند و مهم سه امتیاز بود که توانستیم کسب کنیم.

جلال امیدیان همچنین درباره اعتراضات هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: هر باشگاهی با تماشاگر و هواداران زنده است. این اتفاقات در تمام دنیا رخ می‌دهد و ممکن است یک جاهایی نتایج باب‌میل نباشد، اما آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

وی در پایان گفت: تماشاگران هم در هر صورت حق دارند و شاید گاهی احساسی شود و از نتایج راضی نباشند، اما این تیم و این کادر راه درست را می‌رود و مطمئن هستم که سپاهان با این راه در ادامه به روزهای اوج خودش برمی‌گردد.

صحبت‌های جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان:

کد خبر 745603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.