احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندروی خیابان آتشگاه با اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اظهار کرد: این پروژه شامل دو ایستگاه در رفیوژ میانی حدفاصل تقاطع جهاد تا سه‌راه شهید حجازی و ۳۱ ایستگاه اتوبوس در ضلع شمالی و جنوبی خیابان آتشگاه حدفاصل سه‌راه شهید حجازی تا انتهای محدوده منطقه ۹ (بعد از کوه آتشگاه) است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، افزود: احداث مسیر اتوبوس تندروی خیابان آتشگاه و تعریض باند شمال و جنوب این خیابان در محدوده چهارراه جهاد تا سه‌راه شهید حجازی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، سال گذشته تکمیل شد و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خطوط بی‌آرتی نوع جدیدی از سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی نیست، بلکه در واقع خطوط پرسرعت اتوبوسرانی است که از تمام امکانات و تکنولوژی‌های مدرن برای افزایش سرعت حرکت اتوبوس‌ها بهره می‌برد.

کد خبر 744811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.