مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است

امام جمعه بادرود گفت: موضوع حجاب و به طور کلی مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است؛ در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی ظهر امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه بادرود ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: عید سعید فطر جشن پیروزی و غلبه بر نفس اماره و جشن و شادی برای پیروزی بر شیطان درون و برون و اعتماد به خویشتن و توانستن است.

وی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مأموران نیروی انتظامی در خوزستان افزود: حمله به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی یکی از مواردی است که همچنان رسانه‌های کشور به آن توجه دارند و دشمن باید بداند که منتظر فرصتی برای ضربه تنبیهی به دشمن هستیم و قطعاً دشمن در این زمینه تنبیه خواهد شد.

امام جمعه بادرود با گرامیداشت روز ارتش خاطرنشان کرد: ارتش با ساختاری ولایی، انقلابی، مردمی، بومی در خدمت انقلاب اسلامی و نظام و مردم است؛ این کلمه طیبه الهی هم‌اکنون تبدیل به قدرتمندترین ارتش منطقه شده و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامت اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام عقیلی با تاکید بر اهمیت تحقق شعار سال اظهار کرد: اگر چه رشد و جهش تولید در ادبیات اقتصادی، موضوع جدیدی نیست اما به نظر می‌رسد مقید کردن و مقید دانستن آن به مشارکت مردم، نگاه و راهبرد نسبتاً جدیدی است که با توجه به شرایط روز اقتصاد کشور از سوی رهبر انقلاب هدف‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: منظور از مردمی‌سازیِ اقتصاد این است که ذهنیت‌های مردم و مسئولان، مقررات زائد و رویه‌های موجود به گونه‌ای اصلاح شود که هر شهروند جمهوری اسلامی بتواند کسب و کار شخصی راه بیندازد.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به تأکید مجدد رهبر انقلاب بر مقوله عفاف و حجاب گفت: بدون شک، موضوع حجاب و به طور کلی مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است؛ در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند.

حجت‌الاسلام عقیلی در بخش دیگری از سخنان خود به کنترل قیمت‌ها و نگرانی متخصصان از وضعیت ارز و طلا در کشور به عنوان یک مبحث مهم و جدی کشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم در سختی هستند و لازم است دولت فکری عاجل برای مهار تورم و گرانی و نظارت بر قیمت‌گذاری‌ها داشته باشد.

کد خبر 743773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.