احداث فضای سبز در سه‌راه‌ نظر اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث فضای سبز سه‌راه نظر با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال گفت: آزادسازی این پروژه از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است و این پروژه شامل احداث پیاده‌رو به مساحت ۵۰۰ متر مربع، ۴۰۰ متر جدول‌گذاری و اجرای نمازخانه به مساحت ۱۶ متر مربع می‌شود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث فضای سبز سه‌راه نظر با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال اظهار کرد: آزادسازی این پروژه از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است و این پروژه شامل احداث پیاده‌رو به مساحت ۵۰۰ متر مربع، ۴۰۰ متر جدول گذاری، تعمیرات پیاده‌رو پیرامون و جداول ۲۰۰ متر مربع و اجرای نمازخانه به مساحت ۱۶ متر مربع می‌شود.

احداث فضای سبز در سه‌راه‌ نظر اصفهان

وی افزود: کل متراژ این پروژه ۴۱۲۰ متر مربع است که سال‌های گذشته ۳۷۹۵ متر مربع آزادسازی شد و تا پایان سال جاری ۳۲۵ متر مربع باقی‌مانده زمین در دستور آزادسازی این منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون ۲۲۵ متر مربع زمین با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان آزادسازی شده و ۱۰۰ متر مربع برای توافق باقی‌مانده است.

احداث فضای سبز در سه‌راه‌ نظر اصفهان

کارگر ادامه داد: مساحت فضای سبز ۷۵۰۰ متر مربع بوده که ۳۰۰۰ متر مربع از قبل درختکاری شده و رها بوده است، اما در حال حاضر تملک و آزادسازی‌های انجام شده به فضای سبز تغییر یافته است، همچنین ساماندهی محوطه فضای سبز قبلی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۹۰۰ میلیون تومان شامل چمن‌کاری و باغچه گل، همچنین طراحی با بتن رنگی به نقش گل انجام شده است.

احداث فضای سبز در سه‌راه‌ نظر اصفهان

وی اضافه کرد: احداث پاتوق خانواده، نصب ۴۰ پایه روشنایی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۹۰۰ ملیون تومان، نصب پنج مبلمان شهری شامل نیمکت، سطل زباله و دو ست مبلمان خانواده ۶ نفره با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان از اقدامات در حال انجام است.

کد خبر 742502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارمان IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 0
    تشکر بابت زحمات شهرداری فضایی را هم بابت پارکینگ احداث کنید .
    • US ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      خیابان پشت فضای سبز که به سمت بوستان سعدی حالت مورب داره انحنای بیشتری پیدا کرده و باعث شده ترافیک زیادی ایجاد بشه در صورتی که می شده یک خیابان صاف به سمت خیابان منتهی به خیابان بوستان سعدی احداث کرد
  • Ali IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 0
    خیلی عالیه واقعادست پرسنل شهرداری منطقه 5دردنکنه.هرچندکه ماجز منطقه13هستیم