کسب تساوی را به سپاهان تبریک می‌گویم

کاپیتان تراکتور گفت:سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد، اما در این بازی به وقت‌کشی روی‌آورده بودند و بابت کسب تساوی به آن‌ها تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شجاع خلیل‌زاده پس از پایان بازی تراکتور و سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون چنین جو هواداری را ندیده بودم و از تمام هواداران تراکتور تشکر می‌کنم؛ شایسته کسب سه امتیاز مسابقه بودیم. در نیمه اول بازی پایاپای دنبال شد و در نیمه دوم نیز سپاهان اصلاً دروازه تراکتور را ندید و تیم برتر میدان بودیم.

وی افزود: سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد، اما در این بازی به وقت‌کشی روی‌آورده بودند و بابت کسب تساوی به آن‌ها تبریک می‌گویم.

کاپیتان تراکتور با اشاره به تنش‌های پیش از بازی بیان کرد: احترام بسیاری برای مردم اصفهان و سپاهان قائل هستم و تمام این تنش‌ها در فوتبال طبیعی است؛ جو امشب در هیچ بازی وجود نداشت و فرهنگ هواداری را به وضوح مشاهده کردیم چراکه توهین و بی احترامی در ورزشگاه وجود نداشت و هواداران بعضی از تیم‌ها باید از این رفتار هواداران تراکتور الگو بگیرند.

وی ادامه داد: تبریز نیاز به ورزشگاه بزرگ‌تری دارد؛ دلیل دریافت اخطار توسط داور را نمی‌دانم. فکر می‌کنم وقت اضافه کمی برای نیمه دوم منظور شد. هدف تراکتور قهرمانی است و تیمی که برای سه امتیاز تلاش می‌کرد ما بودیم.

کد خبر 741517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.