سردار زاهدی مهاجر مجاهدی بود که در غربت به شهادت رسید

شهردار اصفهان با بیان اینکه سردار زاهدی مهاجر مجاهدی بود که در غربت به شهادت رسید و اجر او نزد خداوند متعال مضاعف خواهد بود، گفت: بی‌شک مزار این شهید والامقام در اصفهان منبع فیض و تا ابد و زمانی که این شهر پا برجا است، میعادگاه عاشقان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده با حضور در منزل سردار شهید زاهدی ضمن تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه اظهار کرد: از حیث اینکه بزرگ‌مردی از میان ما رفته و باید هجران او را تحمل کنیم، غمگین و از طرفی خوشحال هستیم که شهید زاهدی به آرزوی خود رسید.

وی افزود: حکمت الهی از اینکه ایشان در دفاع مقدس ماند و هم‌اکنون به توفیق بزرگ شهادت رسید، اجر مضاعفی بود که نصیب او می‌شود، چراکه در قرآن مجید دو دسته افراد، مهاجران و مجاهدان به شدت مورد ستایش خداوند قرار گرفتند، اگر کسی مهاجر و مجاهد باشد اجر مضاعفی دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سردار زاهدی مهاجر مجاهدی بود که در غربت به شهادت رسید و اجر او نزد خداوند متعال مضاعف خواهد بود، گفت: مزار ایشان در اصفهان منبع فیض است و تا ابد و زمانی که این شهر پا برجا است، میعادگاه عاشقان خواهد بود، کما اینکه هم‌رزمان این شهید که مزار آن‌ها در گلستان شهدا است به تعبیر امام (ره) منابع تمام نشدنی فیض هستند.

قاسم‌زاده ضمن تسلیت و تبریک به خانواده صبور شهید زاهدی تصریح کرد: شما سال‌ها رنج دوری را تجربه کردید، قرآن این نوید را داده است که به‌زودی یکدیگر را ملاقات خواهید کرد و به‌طور قطع فراق شما، فراق دوری نخواهد بود، شما نیز به‌واسطه صبری که از دوران دفاع مقدس تا کنون به خرج داده‌اید «یرزقون» خواهید بود.

وی تاکید کرد: افرادی که پس از دفاع مقدس ماندند، در تاریخ ایران و انقلاب نقاط درخشانی خواهند بود؛ هرچه از این سردار شهید به یاد دارم، لبخند، بی‌ادعایی در مقام فرماندهی، ساده‌زیستی، بی‌اعتنایی به دنیا است و تمام صفات خوب در ایشان جمع شده بود.

کد خبر 741129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.