به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان

اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دانشگاه‌های معتبر ۱۴۷ کشور جهان را به‌روزرسانی و اعتبارسنجی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم یکی از اصلی‌ترین وظایف اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان اعتبارسنجی دانشگاه‌های معتبر جهان است، بر اساس آخرین اعتبارسنجی که برای سپتامبر ۲۰۲۴ ویژه رشته‌هایی که در حیطه وظایف وزارت علوم است، انجام شده، دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور به‌روزرسانی شد.

در مجموع تعداد ۲۲۹۰ دانشگاه اعتبارسنجی شد که از آن تعداد ۴۴۶ دانشگاه در گروه الف (ممتاز)، ۸۳۳ دانشگاه در گروه ب (خوب) و ۱۰۱۱ دانشگاه در گروه ج (متوسط) در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل بارگذاری شد.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ یکم تیر ۹۸ برابر با ۲۰۱۹/۰۶/۲۲ تنها در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل، ثبت‌نام رسمی کنند.

مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آن‌ها پس از تاریخ یاد شده باشد، تنها تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

کد خبر 739899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.