پیش‌فروش بیش از ۵۰۰۰ بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:‌ طی ۳ روز گذشته بیش از ۵ هزار بلیت ناوگان اتوبوسی ویژه ایام تعطیلات نوروزی پیش‌فروش شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی دوشنبه _ بیست و هشتم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفندماه، ۵۵۸۰ بلیط اتوبوس ویژه تعطیلات ایام نوروز پیش‌فروش شده است.

وی افزود: از ۵۵۸۰ بلیط پیش‌فروش شده، ۲۳۱۰ بلیت به‌صورت اینترنتی و ۳۲۷۰ بلیط به‌صورت حضوری پیش‌فروش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شده است که سهم ناوگان سواری ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی‌بوس ۱۰ هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵۳۰۰ مسافر است.

کهریزی از برپایی میز خدمت به‌منظور ارائه خدمات حداکثری به مسافران نوروزی استان کرمانشاه و تکریم ارباب‌رجوع در پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی خبر داد و خاطرنشان کرد: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی با حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه به‌صورت ۲۴ ساعته در نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام نموده و با پاسخگوی مسافران خواهند بود.

وی در پایان گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادها و مشکلات خود را به این سامانه در میان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.

کد خبر 737371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.