روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک

شهردار تبریز بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی تقاطع‌های غیرهمسطح و تکمیل آن‌ها بر اساس برنامه‌ریزی و روزشمار نصب شده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _دوشنبه بیست و هشتم اسفند_ در بازدید از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح اظهار کرد: تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح باید همراه با رعایت شاخصه‌های کیفی و استاندارد باشد.

وی نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها را موجب افزایش کیفیت اجرا دانست و افزود: با توجه به پیشرفت پروژه پل قراملک در چند ماه اخیر، باید اقدامات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از آن در سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۳ و با توجه به روزشمار تعیین شده صورت گیرد.

شهردار تبریز پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی سال جاری شهرداری تبریز دانست و خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه شاهد تسهیل تردد شهروندان در غرب تبریز و روان‌سازی ترافیک در این مسیر خواهیم بود.

هوشیار در بازدید از تقاطع غیرهمسطح معلم تاکید کرد: تقاطع غیرهمسطح معلم به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های ترافیکی شهر در سال جاری با بهره‌گیری از روش سگمنتال در دست اجرا است و خرداد سال آینده مطابق برنامه‌ریزی قبلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص اجرای پروژه‌های ترافیکی شهر به روش نوین سگمنتال گفت: استفاده از روش سگمنتال مزایای زیادی همچون ارتقای کیفیت اجرا و تسریع در اجرای پروژه دارد.

شهردار تبریز با اشاره به ترافیک روان در محدوده اجرای پروژه‌های ترافیکی به روش سگمنتال تصریح کرد: موضوعی که در اجرای این پروژه‌ها اهمیت بالایی دارد نبود نیاز به مسدودسازی مسیر در هنگام اجرا است که ترافیک موجود در مسیر پروژه طبق روال عادی جریان دارد.

کد خبر 737292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    0 0
    ظهر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. تکلیف پشت خانه یمان چه می شود.
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام با عرض خسته نباشید و عصر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. امروز شهرداری منطقه هفت تبریز زنگ زده است به من گفته است که توی سایت شهرداری منطقه هفت تبریز نیایید.
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    عصر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. شنیده ام شهرداری منطقه هفت تبریز را بسته شده است راست است یا نه. اگر راست باشد خوب شده است . راحت شدم.
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    سلام با عرض خسته نباشید و عصر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. تعطیلات عید نوروز باستانی تمام شده است. هنوز خبری از لودر نیست.
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    سلام با عرض خسته نباشید و عصر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. من که رفته بودم عید نوروز تهران پشت خانه یمان لودر امده بوده است .
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    سلام با عرض خسته نباشید و صبح شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. این لودر را شما فرستاده اید پشت خانه یمان .
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    صبح شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. این لودر قدیمی است.
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ظهر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. شنیده ام راننده لودر به شما گفته است
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ظهر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. شنیده ام راننده لودر به شما گفته است که می خواهم بکنم راست است یا نه. اگر راست باشد خوب می شود. زمین پشت خانه یمان خط ندارد.
  • فرهاد غفارزاده. IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ظهر شما بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. یعنی این لودر تا فردا صبح می ماند پشت خانه یمان.