رعایت اخلاق در رقابت مدنظر نامزدهای انتخابات باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: همان‌گونه که در توصیه‌ها و تذکرات انتخاباتی رهبر معظم انقلاب بیان شد، ضرورت دارد تا کاندیداها در بحث رقابت انتخاباتی، اخلاق را رعایت کنند و انحراف نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ درهمایش رأی اولی‌های شهرستان مهدیشهر، اظهار کرد: همان‌گونه که در توصیه‌ها و تذکرات انتخاباتی رهبر معظم انقلاب بیان شد، ضرورت دارد تا کاندیداها در بحث رقابت انتخاباتی، اخلاق را رعایت کنند و انحراف نداشته باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر حضور همگان در امر انتخابات تاکید کردند و بیان داشته‌اند که اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید وحدت ملی را تضعیف کند و تحت تأثیر قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هفت توصیه و تذکر برای انتخابات پیش رو بیان فرمودند و تاکید داشتند که انتخابات رکن اصلی و اساسی جمهوری اسلامی بوده و راه اصلاح کشور انتخابات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: یک شخص می‌تواند ارزش و قیمت وجودی خود را در حد بالاترین درجات معنوی و کمال تعیین و به آن دست پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز به برکت پیروزی انقلاب و جمهوری اسلامی، به پیشرفت‌های بسیار ارزنده‌ای در تمامی سطوح به‌ویژه در حوزه‌های علمی و پزشکی دست پیدا کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، همایش «رأی اولی‌ها»، نشست تبیینی انتخابات و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان با دانش‌آموزان رأی اولی شهرستان مهدیشهر در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری شهید بیدقی مهدیشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فرماندار مهدیشهر، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمع کثیری از دانش آموزان و رأی اولی‌های شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

کد خبر 729499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.