در بودجه شهرداری شهرکرد عدالت برقرار شود

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در همه حال باید در مرز عدالت حرکت کرده و از آن عدول نکرد، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری باید به شیوه عادلانه میان نقاط مختلف شهر به ویژه در حاشیه شهر توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه امروز _ شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در نشست با اعضا شورای شهر شهرکرد، اظهار کرد: نتیجه کار تمام خدمت‌گذاران مردم باید تحکیم پایه‌های دین و نظام انقلاب اسلامی باشد که در این ۴۵ سال این مهم به خوبی مشاهده شده است.

وی افزود: باید راه درست و معتدل برای رهانیدن مردم از گرفتاری در پیش گرفت، و با انجام وظیفه درست خود مانع از مواجه اقتصاد جامعه با مشکلات شد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: در همه حال باید در مرز عدالت حرکت کرده و از آن عدول نکرد، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری باید به شیوه عادلانه میان نقاط مختلف شهر به ویژه در حاشیه شهر توزیع شود.

حجت الاسلام نکونام گفت: نشاط آفرینی عامل حائز اهمیت و مورد توجه امروزه جامعه است؛ مردم با عبور در شهر باید در هر نقطه نشاط در جامعه را مشاهده کنند.

وی عنوان کرد: راهنماهای شهری در سطح شهر باید گویا تر و گسترده‌تر باشند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام با اشاره به ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات پیشرو، امید است با مساعدت شهرداری و شورای شهر زمینه یک انتخابات خوب فراهم شود؛ قوت و نشاط و گرم کردن تنور انتخابات امروزه از ضرورت‌های جامعه است.

کد خبر 728991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.