آیین رونمایی از پوستر اولین رویداد هم‌افزا در مازندران

آیین رونمایی از پوستر اولین رویداد هم‌افزا در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در آئین رونمایی از نخستین رویداد هم‌افزا استان مازندران با قدردانی از مدیران فرهنگی برای در کنار هم قراردادن ظرفیت‌های مردمی و دولتی، با اشاره به یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص کاهش ایجاد فاصله بین مسئولین و مردم اظهار کرد: پیش رویداد هم‌افزا، باید برای رویداد اصلی جریان ایجاد کند و از ظرفیت‌ها و ایده‌های مردمی به خوبی بهره برده شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین باید با مجموعه‌های فعال مردمی چهره به چهره وارد گفت‌وگو شویم، انتخابات پیش رو را مهم‌ترین اصل امروز نظام دانست و افزود: مردم در همه صحنه‌های خطیر انقلاب اسلامی پیشتاز هستند و ما باید شرایط و بستر را برای یک انتخابات پرشور و سالم به عنوان یک رویداد ملی فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به حضور همه‌جانبه مردم در صحنه‌های گوناگون گفت: در عرصه‌های مختلف از قبیل دفاع مقدس، مبارزه با ویروس کرونا، مقابله با اغتشاشگران و.... دیدیم که چگونه مردم به میدان آمدند و کارها را پیش بردند، در ۴۴ سال گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و نشاط مردم را داشتیم که پیامش برای مسئولین این است که باید بیش از پیش در خدمت مردم باشند.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: این حضور گسترده مردم هم مشت محکمی بر دهان دشمنان است و هم به دلیل در پیش بودن انتخابات و با توجه به حساسیت این دوره، به گونه‌ای است که آغاز شور و نشاط انقلابی می‌تواند همین جمعیت باشکوه و پرنشاط ۲۲ بهمن باشد که یقیناً حضور پر شکوه مردم این پیام را می‌رساند.

کد خبر 726568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.