فرش قرمز سرخ‌ها پیش‌ پای یحیی پهن می‌شود؟

با توجه به نپذیرفتن پیشنهاد سرمربی‌گری پرسپولیس توسط برانکو ایوانکویچ شاید پرسپولیسی‌ها مجبور باشند مسیر را برای بازگشت دوباره یحیی گل‌محمدی باز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پاسخ قطعی و منفی برانکو به باشگاه پرسپولیس آن هم در ساعات پایانی سه‌شنبه‌شب موجی از ناامیدی را در بین هواداران این تیم تزریق کرد و آن‌ها که امیدوار بودند تیمشان پس از جدایی یحیی بتواند دوران طلایی خودش با برانکو را دوباره تکرار کند، باید فکر دیگری برای حال تیمشان داشته باشند.

بدون شک برانکو جدی‌ترین و البته محبوب‌ترین گزینه‌ای بود که می‌توانست در این روزهای بحرانی پرسپولیس به داد این تیم برسد، اما پروفسور برخلاف خیلی از مربیان ایرانی اهل ناز و بازارگرمی نبود و ۲۴ ساعت زودتر از قول و قراری که با قرمزها گذاشته بود جواب نهایی خودش را از قطر به تهران فرستاد تا کار برای انتخاب جانشین یحیی بسیار سخت شود. البته پرسپولیسی‌ها در بیانیه جدید خودشان اعلام کرده‌اند پیشنهاد پروپیمان‌تری به برانکو خواهند داد، اما مشکل این مرد کروات تنها پول نیست و او به‌طور قطع با بررسی شرایط موجود و نیم‌فصل پیش رو قید حضور در پرسپولیس را زده است.

فرش قرمز سرخ‌ها پیش‌پای یحیی پهن می‌شود؟

کار به جایی رسیده است که امروز حتی همان هوادارانی که بعد از شکست خانگی در برابر الدحیل بطری‌های آب معدنی را به سمت یحیی پرتاب کردند حاضرند با عذرخواهی از سرمربی ایرانی خودشان راه بازگشت وی را به پرسپولیس فراهم کنند، اما به نظر می‌رسد که یحیی تصمیم جدی خودش را گرفته و برای دوری از این استرس و جنگ اعصاب ترجیح داده است خودش را از نیمکت سرخ دور کند.

بازگشت برانکو به ایران می‌توانست داستان جدایی یحیی را به دست فراموشی بسپارد، اما آن‌طور که از شواهد موجود مشخص است هواداران پرسپولیس معتقدند پس از یحیی هیچ گزینه ایرانی دیگری شایستگی نشستن روی نیمکت پرسپولیس را ندارد و بازی کردن با نام‌هایی همچون علی دایی، مهدی تارتار و بقیه مربیان فقط یک وقت‌کشی برای آرام کردن اوضاع است.

فرش قرمز سرخ‌ها پیش‌پای یحیی پهن می‌شود؟

امروز پرسپولیسی‌ها و به قول خودشان «درویش پرز» برای انتخاب سرمربی دو راه بیشتر ندارند که البته هر کدام از این دو راه هم مشکلات مخصوص خود را دارد. اولین راه پیش روی درویش و باشگاهش این است که خیلی زود یک سرمربی خارجی و رزومه‌دار را که تیمی هم ندارد پیدا کنند، بعد به سرعت با وی وارد مذاکره شوند و در ادامه با تأمین منابع مالی امکان امضای قرارداد را با این سرمربی جدید را فراهم کنند که با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه و سقف مالی در نظر گرفته شده این کار به این سادگی امکان‌پذیر نیست. ضمن اینکه سرمربی جدید تا زمانی که بتواند خودش را با فضا و درخواست‌های جامعه هواداری این تیم وفق دهد، چند ماهی فرصت احتیاج دارد و شاید تا آن زمان صبر هواداران این تیم تمام شده باشد.

فرش قرمز سرخ‌ها پیش‌پای یحیی پهن می‌شود؟

دومین راهی که به نظر ساده‌تر خواهد بود، مذاکره برای بازگشت یحیی خواهد بود که بدون شک بعد از جواب رد برانکو با پیشنهادی سنگین‌تر و البته امکاناتی بیشتر راضی به بازگشت می‌شود. این اتفاق در هر شرایطی به سود پرسپولیسی‌ها است چون یحیی چند سالی است روی این نیمکت نشسته و تیم امسال را هم خودش بسته است و البته راضی کردن وی برای بازگشت آن هم در شرایطی که گل‌محمدی با درویش، مدیرعامل پرسپولیس دچار اختلاف است کار راحتی نخواهد بود، اما به هر حال پرسپولیسی‌ها مجبورند فرش قرمز را مقابل سرمربی مستعفی خود پهن کنند تا مجبور نباشند رزومه سرمربیان خارجی را برای حضور در ایران به لیست کنند و اعتراض روزانه هواداران پرتعدادشان را بشنوند.

کد خبر 718865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.