جوانان سند توسعه و عمران کشور هستند

امام جمعه سنندج جوانان را سند توسعه و عمران کشور دانست و گفت: آینده‌نگری و رسیدگی به مشکلات معلولان و معتادان متجاهر نیز از دیگر وظایفی است که دولتمردان باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه یکم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: تکیه به اقتصاد ملی، خودکفایی و عدالت اقتصادی در تولید، رسیدگی به طبقات محروم جامعه و حمایت از جوانان و بکارگیری آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی جوانان را سند توسعه و عمران کشور دانست و افزود: آینده‌نگری و رسیدگی به مشکلات معلولان و معتادان متجاهر نیز از دیگر وظایفی است که دولتمردان باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: وظیفه دولت، مردم و مسئولان است که محرومان جامعه را یاری کنند و پرداخت حقوق بازنشستگان نیز مورد توجه قرار گیرد.

رستمی اضافه کرد: خدمات شهرداری سنندج در افتتاح چهار پارک قابل تقدیر است که درخواست می‌کنیم پرداخت حقوق کارکنان آن نیز در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: حمله غیرانسانی و ناجوانمردانه به مقر انتظامی راسک سیستان و بلوچستان را محکوم کرده و به خانواده‌های شهدا تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه در قالب هیچ دین و انسانیتی این حمله قابل پذیرش نیست، افزود: ایران اسلامی دارای امنیت و آسایش مثال‌زدنی است که باید تلاش کنیم این امنیت را حفظ کنیم.

رستمی به گرامیداشت روز ثبت احوال نیز پرداخت و گفت: ثبت احوال هویت یک کشور را تشکیل می‌دهد که از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم برای فرزندان خود نام‌های نیکو انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه هفته تشکیل نهضت سوادآموزی را پیش‌رو داریم، خاطرنشان کرد: فراگیری علم و دانش در دین اسلام دارای جایگاه والایی است و علما و دانشمندان از بهترین افراد جامعه هستند.

کد خبر 713827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.