ناکامی قاچاقیان در انتقال ۶۵۱ کیلیومواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۶۳۲ کیلو انواع مواد مخدر در یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی رصد قاچاقچیان مواد مخدر که اقدام به قاچاق می‌کنند، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان جاسک با همکاری مأموران انتظامی سیریک از انتقال مواد از محورهای شرقی به شهرستان جاسک بوسیله یک دستگاه پژو پارس مطلع و بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در این راستا به مدت ۲۴ ساعت اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی و رصد و کنترل خودروهای عبوری کردند، افزود: حین کنترل خودروهای عبوری مأموران موفق شدند خودروی پژو پارس مورد نظر را مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور پلیس توجهی ننمود و قصد دور زدن در محور را داشت، ادامه داد: نهایتاً با شلیک مأموران به لاستیک‌های خودرو مواجه، و خودروی حامل مواد متوقف شد که در بازرسی از این خودرو ۵۷۸ کیلو تریاک، ۵۶ کیلو شیشه و ۸ کیلو هروئین جمعاً ۶۳۲ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه در همین رابطه یک متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس است و از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند.

کد خبر 711293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.