مدافع گرجستانی از پرسپولیس جدا می‌شود؟

گئورگی گولسیانی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که شب گذشته از عوامل اصلی حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا بود، بابت دریافت مطالبات خود به این باشگاه نامه زده و اخطار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم فوتبال الدوحیل قطر بود و علی‌رغم اینکه با کسب پیروزی می‌توانست راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود، مقابل حریف خود دو بر یک شکست خورد تا وداع تلخی با آسیا داشته باشد.

در دقیقه ۷۹ محمد عمری در اوج حملات تیم فوتبال پرسپولیس در ‏محوطه جریمه الدوحیل قطر سرنگون شد و داور ژاپنی به‌سود قرمزپوشان کشورمان اعلام ضربه پنالتی کرد تا شانس گلزنی به شاگردان یحیی گل‌محمدی چشمک بزند و توپ را از بین بازیکنان پرتعداد ‏الدوحیل که حاضر به شروع بازی نبودند درآورد و آن را روی نقطه پنالتی کاشت تا ‏پرسپولیس گل برتری را در این مسابقه به ثمر برساند.‌

گئورگی گولسیانی که تنها یک‌بار در دوران حضور خود در فوتبال ایران پنالتی ‏از دست داده است‬ با ضربه‌ای به بالای دروازه توپ را به تیرک افقی کوبید تا رویاهای پرسپولیس در ‏این مسابقه از بین برود. قرمزها به‌قدری در شوک این ضربه قرار گرفتند که لحظاتی بعد ‏روی یک ضدحمله و در شرایطی که گولسیانی سعی داشت حمله سریع حمله‌وران حریف را متوقف کند در موقعیت خوردن گل دوم قرار گرفتند و این اتفاق با ضربه مهاجم ‏کنیایی رخ داد. ‏

حال شنیده‌ها حکایت از این دارد گئورگی گولسیانی که در پنجره نقل‌وانتقالاتی علی‌رغم بحث زیادی که در خصوص تمدید قرارداد خود شکل گرفته بود، با این باشگاه خیلی زود به توافق دست یافت، علی‌رغم نیمکت‌نشینی ابتدای فصل اکنون یکی از مهره‌های ثابت این تیم محسوب می‌شود و باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی قرارداد خود با گئورگی گولسیانی پایبند باشد و این موضوع باعث شده است تا این بازیکن با ارسال نامه‌ای به باشگاه اخطار دهد.

این نامه بیست‌وسوم ماه نوامبر به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و طی مهلتی ۱۵ روزه خواهان مطالبات خود شده است. از این فرصت سه روز دیگر باقی مانده و با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس با مشکل مالی به‌خصوص در بحث ارزی مواجه است، ممکن است در روزهای آتی اتفاقات متعددی میان باشگاه پرسپولیس و گئورگی گولسیانی به‌وجود بیاید.

کد خبر 709842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.