ترویج تفکر بسیجی زمینه‌ساز تقویت عزت و اقتدار ملی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ترویج تفکر بسیجی در کشور، زمینه ساز تقویت عزت و اقتدار ملی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اراک، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز _جمعه سوم آذر_ در اجتماع بزرگ بسیجیان اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست که در خدمت به خلق خدا و مجاهدت برای آبادانی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: حضور آگاهانه و به موقع در میادین مختلف از ویژگی‌های بسیج است و بسیجیان سرافراز با روحیه دینی و انقلابی خود و به ویژه اخلاص در عمل منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده و هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیج نماد عزت و اقتدار در جامعه است گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در همه مراحل انقلاب نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و نمونه بارز این امر شکست رژیم صهیونیستی در غزه است.

وی ادامه داد: به تعبیر رسای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج صرفاً یک حرکت احساسی نیست، بلکه بسیج متکی است به دانستن و فهمیدن، بنابراین شاخصه فرهنگ و حرکت بسیجی همان بصیرت و آگاهی است و به همین دلیل باید این بصیرت روز به روز این بصیرت عمیق‌تر و گسترده‌تر شود.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: حضور در صحنه بسیج و وظیفه شناسی بسیجیان، عامل مهمی در راستای ارتقای عزت و امنیت ملی ما بوده و این نکته‌ای است که با وجود دروغ پراکنی ها و هیاهوهای رسانه‌ای دشمنان و ایادی آنها به هیچ وجه نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

وی تأکید کرد: امروز بسیج در همه صحنه‌ها به ویژه صحنه علم، اقتصاد، بهداشت، سلامت خوش درخشیده است و دشمنان ما باید بداند ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق و شهادت طلبی است اظهار کرد: امروز این نهاد انقلابی لشگری است که ابتدا خود سازی را در درون خود آغاز کرده و به کمال واقعی رسیده است.

وی افزود: دشمنان اسلام امروز راهبرد خود در مقابله با انقلاب اسلامی را جنگ شناختی می‌دانند و تلاش دارند تا در این میدان، اعتقادات و باورهای ملت را نشانه بگیرند.

سردار کریمی با بیان اینکه اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی را یاری رویارویی با ما نیست تصریح کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند، این رزمندگان مسلح به سلاح ایمان بودند و معنویت عاملی است که موجب عدم ترس آنها شد.

وی با اشاره به تحقق وعده الهی در جبهه مقاومت اضافه کرد: امروز شاهدیم که دکترین ۸۰ ساله اسرائیل شکست خورده و مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز صنعتی، اقتصاد توریستی و فرودگاه‌های اسرائیل تعطیل شده‌اند و بیش از یک و نیم میلیون مردم اسرائیل فراری، تمامی شهرک‌های صهیونیست نشین خالی و بیش از ۵۰ شب را با اضطراب در پناهگاه‌ها سپری می‌کنند.

به گزارش ایمنا، بسیجیان شهر اراک با تجمع در مصلی این شهر اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی اعلام کردند.

بسیجیان شهر اراک با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و جبهه مقاومت، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ترویج تفکر بسیجی زمینه‌ساز تقویت عزت و اقتدار ملی است

کد خبر 706740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.