برخورد صاعقه به دکل برق در فریدون‌شهر / گردنه بیژن در محدوده پادنای سمیرم مسدود شد + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مسدود شدن گردنه بیژن در محدوده پادنای سمیرم خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت ارتفاع بالا و حادثه‌خیز بودن گردنه بیژن در محدوده پادنای سمیرم، به طور معمول شاهد ریزش کوه و بارش شدید برف در این منطقه هستیم.

وی افزود: بارش برف در این منطقه از هفته پیش آغاز شده است و با توجه به برف‌گیر بودن گردنه و به منظور ایمن بودن ترددهای جاده‌ای و پیشگیری از رخداد حوادث، این گردنه مسدود اعلام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم استفاده از مسیرهای جایگزین تصریح کرد: سال‌های گذشته نیز از اواخر پاییز، در طول زمستان و اوایل فصل بهار این گردنه به علت شدت بارش برف مسدود بود.

وی ادامه داد: شدت بارندگی‌ها بیشتر در مناطق غرب و جنوب استان از جمله فریدون‌شهر بود و اکنون به مناطق مرکزی کشیده شده و به تدریج وارد مناطق شرق خواهد شد.

شیشه فروش گفت: شرایط مذکور توأم با تندباد شدید خواهد بود و از همین رو آگاهی‌رسانی‌های لازم انجام و آموزش‌های مربوطه به افراد داده شده است.

وی اضافه کرد: شاهد وقوع صاعقه در فریدون‌شهر بودیم که تأسیسات برقی و مخابراتی روی دکل را دچار آسیب کرد و عوامل شرکت برق، صدا و سیما و مخابرات در حال انجام تعمیرات هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنان تیم‌های امدادی در مناطق در نظر گرفته شده استقرار دارند و در حال ارائه خدمات هستند.

کد خبر 705744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.