تخصیص بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های آبی استان کردستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریالی به طرح‌های آبی استان، گفت: امسال شاهد خاتمه طرح‌های اولویت‌دار و جاری شدن امید در رگ‌های استان خواهیم بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریالی به طرح‌های آبی استان اظهار کرد: به ثمر نشستن این طرح‌ها و منتفع شدن مردم از منافع آن انتظاری دیرینه بوده که به لطف خدا و همت مسئولان امر در سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید و این امر سبب رونق اقتصادی، توسعه کشاورزی، اشتغالزایی و مهاجرت معکوس خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات مصوب محقق شده در طرح‌های ملی و ملی استانی در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که این مبلغ بسیار نزدیک به اعتبار مصوب مورد انتظار بر اساس شاخص نرخ تورم سالیانه به میزان ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان ادامه داد: این جهش اعتباری، در نوع خود بی‌سابقه بوده و همین امر سبب شد پیشرفت قابل توجهی در طرح‌های توسعه منابع آب استان حاصل شود و بعد از این نیز چشم‌اندازهای روشن و امیدآفرینی را در بخش آب استان رقم خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی دیگر از طرح‌های آبی استان نیازمند تزریق اعتبار لازم برای خاتمه است، پیش‌بینی می‌شود در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان این موضوع طرح شود که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

آریانژاد اضافه کرد: با توجه به افزایش ۱۸۲ درصدی اعتبارات پروژه‌های حوزه آب استان، امسال شاهد خاتمه طرح‌های اولویت‌دار و جاری شدن امید در رگ‌های استان خواهیم بود.

کد خبر 693182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.